Aquest trimestre estem treballant LES EMOCIONS, des de tercer fins al PAE:
- reconèixer com ens sentim,
- com i quan expressar-ho,
- potenciar que siga utilitzant adjectius positius,
- que puga convertir-se en un fet quotidià, es a dir que l'alumnat ho faja de forma espontània, sense tindre que recodar-li i així evitar possibles conflictes o malinterpretacions de situacions, tant escolars com socials i familiars,
- ....
Utilitzem:
- l'expressió oral individual, es a dir l'alumne hem diu com es sent i perque i així podem valorar tots dos el grau de positivitat o no d'allò expressat,
- llistat d'emoticons, encara que podem crear els nostres propis, que anoten en una graella (Avui hem senc...) o en l'agenda.
- llistat d'adjectius, del bloc de llengua del centre
- reconèixer com ens sentim,
- com i quan expressar-ho,
- potenciar que siga utilitzant adjectius positius,
- que puga convertir-se en un fet quotidià, es a dir que l'alumnat ho faja de forma espontània, sense tindre que recodar-li i així evitar possibles conflictes o malinterpretacions de situacions, tant escolars com socials i familiars,
- ....
Utilitzem:
- l'expressió oral individual, es a dir l'alumne hem diu com es sent i perque i així podem valorar tots dos el grau de positivitat o no d'allò expressat,
- llistat d'emoticons, encara que podem crear els nostres propis, que anoten en una graella (Avui hem senc...) o en l'agenda.
- llistat d'adjectius, del bloc de llengua del centre
No hay comentarios:
Publicar un comentario